Support for serviceaftaler | Kontakt os nu for service af elevatorer, rulletrapper og automatiske døre

KONTAKTOPLYSNINGER FOR SERVICEKUNDER

Behøver du hjælp?

KONE_Hyvinkee_Dec23_PARTNERSHIP_SCENE_11_17_2196-3:760x428%2816-9%29

Tal med en ekspert

Hvis du har generelle spørgsmål, bedes du ringe til KONEs kundeservice på 35 87 80 00. 

KONE_Hyvinkee_Dec23_CUSTOMER_SERVICE_SCENE_3_4_3025:720x720%281-1%29

Rapportér en hændelse

Foretag et serviceopkald, eller rapportér en nødsituation

Tlf 35 87 80 00 (1)

Backup-tlf.: 35 87 80 00 (2) 

fejlmelding@kone.com (I tilfælde, hvor et hurtigt svar ikke er nødvendigt)

Kontakt os

Brug formularen nedenfor til at fortælle os mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Du vil snarest blive kontaktet af et medlem af vores team.

Sample form






+45







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Bemærk venligst, at vi indsamler dine personlige data, når du udfylder denne kontaktformular. For yderligere information om databehandling, venligst se vores fortrolighedserklæring.


ONLINE VÆRKTØJER

Få vigtige oplysninger hurtigt

Hold dig opdateret med driftsdata i realtid og sporing af vedligeholdelsesaktivitet. Vores onlineværktøjer giver ro i sindet ved at gøre det nemt at overvåge dit udstyr.

Support for serviceaftaler | Kontakt os nu for service af elevatorer, rulletrapper og automatiske døre

Person working on the floor - KONE Online on laptop screen and KONE Mobile on smartphone screen.

KONE Online

Adgang døgnet rundt til drifts-, nedbruds- og reparationsdata for alt dit udstyr hvor som helst og når som helst via en brugervenlig webbaseret portal.

KONE - Woman looking at her phone in an office building lobby.

KONE Mobile

En brugervenlig app med meddelelser om udstyrsstatus i realtid, vedligeholdelsesplaner og status for igangværende vedligeholdelsesarbejde.

Icon_Investors.svg

Få overblik over dine installationer

Få realtidsinformation om dine elevatorer, rulletrapper og automatiske døre.

Icon_Digital_Services.svg

Se servicehistorik og forstå fremtidige behov

Gennemgå tidligere, igangværende og kommende arbejde samt de tilhørende fakturaer.

Icon_Component_Upgrades.svg

Kontakt vores kundeservice

Vi hjælper dig, når du har tid.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OM SUPPORT FOR SERVICEKUNDER

Find svar på populære spørgsmål

  • Vores KONE Online-webportal og KONE Mobile-app giver dig og dit team adgang døgnet rundt til drifts-, vedligeholdelses-, nedbruds- og reparationsdata for alt dit udstyr.

  • Du kan kontrollere dit udstyrs status via KONE Online eller KONE Mobile. Hvis du har tilsluttet udstyr, kan du se, om vi allerede arbejder på at løse problemet. Du kan lave en serviceanmodning eller rapportere en hændelse ved at ringe til os eller kontakte os direkte fra KONE Online eller KONE Mobile.

  • KONE Online eller KONE Mobile viser dig alle kommende og tidligere servicebesøg for alt det udstyr, vi vedligeholder for dig.

Cookies

Vi anvender cookies til at optimere hjemmesiden og give dig den bedst mulige brugeroplevelse. Klik på feltet 'Accepter', hvis du er okay med dette og accepterer alle cookies. Du er også velkommen til at læse mere om vores datahåndtering i vores fortrolighedserklæring.