Tal med en ekspert
Hvis du har generelle spørgsmål, bedes du ringe til KONEs kundeservice på 35 87 80 00.
KONTAKTOPLYSNINGER FOR SERVICEKUNDER
Hvis du har generelle spørgsmål, bedes du ringe til KONEs kundeservice på 35 87 80 00.
Foretag et serviceopkald, eller rapportér en nødsituation
Tlf 35 87 80 00 (1)
Backup-tlf.: 35 87 80 00 (2)
fejlmelding@kone.com (I tilfælde, hvor et hurtigt svar ikke er nødvendigt)
Brug formularen nedenfor til at fortælle os mere om, hvordan vi kan hjælpe dig. Du vil snarest blive kontaktet af et medlem af vores team.
ONLINE VÆRKTØJER
Hold dig opdateret med driftsdata i realtid og sporing af vedligeholdelsesaktivitet. Vores onlineværktøjer giver ro i sindet ved at gøre det nemt at overvåge dit udstyr.
Adgang døgnet rundt til drifts-, nedbruds- og reparationsdata for alt dit udstyr hvor som helst og når som helst via en brugervenlig webbaseret portal.
En brugervenlig app med meddelelser om udstyrsstatus i realtid, vedligeholdelsesplaner og status for igangværende vedligeholdelsesarbejde.
Få realtidsinformation om dine elevatorer, rulletrapper og automatiske døre.
Gennemgå tidligere, igangværende og kommende arbejde samt de tilhørende fakturaer.
Vi hjælper dig, når du har tid.
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OM SUPPORT FOR SERVICEKUNDER
Vores KONE Online-webportal og KONE Mobile-app giver dig og dit team adgang døgnet rundt til drifts-, vedligeholdelses-, nedbruds- og reparationsdata for alt dit udstyr.
Du kan kontrollere dit udstyrs status via KONE Online eller KONE Mobile. Hvis du har tilsluttet udstyr, kan du se, om vi allerede arbejder på at løse problemet. Du kan lave en serviceanmodning eller rapportere en hændelse ved at ringe til os eller kontakte os direkte fra KONE Online eller KONE Mobile.
KONE Online eller KONE Mobile viser dig alle kommende og tidligere servicebesøg for alt det udstyr, vi vedligeholder for dig.