God administration handler om klar kommunikation, overholdelse af aftaler og om at gøre hverdagen så nem som muligt for dine lejere. Der er imidlertid en mængde småproblemer i hverdagen, der kan gøre det sværere at være ejendomsadministrator, end det behøver. KONE har gennemført en undersøgelse af mere end 200 udviklere, ejendomsadministratorer og beboere i hele verden for at få en forståelse af deres udfordringer og behov i forbindelse med flowet i beboelsesejendomme.
Smart bygningsadministration, der tilfører værdi
Undersøgelsen viser, at ejendomsadministratorer bruger det meste af deres arbejdstid på at løbe rundt mellem forskellige byginger og sætte meddelelser op på opslagstavler, tage sig af klager, når lejere er gået glip af vigtige oplysninger om vedligeholdelsesarbejder, og håndtere nøgler og adgangskoder. Med KONE Residential Flow kan mange af dine kerneopgaver effektiviseres og frigive dig tid til andre vigtige opgaver.
KONE Residential Flow giver sikker adgangskontrol og effektive kommunikationsværktøjer. Bygningsadministratorer kan med KONE residential Flow dele vigtige oplysninger med beboerne direkte fra deres computer til beboernes smartphones og digitale informationsskærme, der sættes op i opgange og elevatorer. Samtidig gør KONE Residential Flow det muligt at administerer nøgler digitalt. Al kommunikation kan ske via fjernadgang. I stedet for at skulle bruge timer på at køre fra den ene ejendom til den anden – og spilde tid på at finde en parkeringsplads. Med KONE Residential Flow bliver bygningernes døre, porte, elevatorer, informationsskærme og dørtelefonsystemer forbundet via en brugervenlig smartphone-applikation. På den måde kan lejerne bevæge sig hurtigt og nemt rundt i deres bygning og holde sig opdateret på vigtige projekter i deres bygning.
Når det hele kører som smurt, kan du som ejendomsadministrator koncentrere dig om at levere en fantastisk service og give dine beboer et langt bedre informationsflow og adgang til hjemmet.
Læs mere om KONE Residential Flow.